Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Ανακοινώσεις στο Δελτίο 235

Αγαπητοί μου Ενορίτες

του Αγίου Γεωργίου και του Αγίου Σεβαστιανού,

 

         Ο Θεός με κάλεσε να υπηρετήσω Εκείνον και τον Λαό του από μία διαφορετική θέση και σε ένα άλλο μέρος.

  Με αυτές τις γραμμές θέλω να σας αποχαιρετίσω, εφόσον δεν μπορούμε να κάνουμε έναν κανονικό αποχαιρετισμό στους ναούς μας, που επιτρέπονται λίγα άτομα.

  Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους και τον καθένα ιδιαίτερα γι’ αυτά τα 4,5 χρόνια που βρίσκομαι εδώ. Έλαβα μία εγκάρδια υποδοχή από όλους σας και είχαμε μια όμορφη συνεργασία. Καταφέραμε πολλά πράγματα, αν και είναι λίγα σε σχέση με το τι μπορούσαμε να κάνουμε, λόγω των περιστάσεων και του σύντομου χρόνου. Συνεχίστε να αγαπάτε την ενορία σας και να είστε ενεργοί μέσα σ’ αυτή. Εσείς είστε η ζωή της ενορίας.

  Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους στενούς μου συνεργάτες, που δεν θα ονοματίσω, αλλά γνωρίζετε ποιοι είστε. Η στήριξή σας, η διαθεσιμότητά σας, οι πρωτοβουλίες σας, οι ιδέες σας και η σκληρή δουλειά σας βοήθησε το έργο μου που δεν το έκανα για τον εαυτό μου αλλά για το καλό των ενοριών μας.

  Δεν τσακώθηκα με κανέναν ούτε είχαμε συγκρούσεις, αλλά αν πλήγωσα ή πρόσβαλα κάποιον του ζητώ ειλικρινά συγγνώμη.

 

  Θα σας θυμάμαι πάντοτε και θα σας έχω στην προσευχή μου. Σας παρακαλώ να προσεύχεστε και για μένα. Το έχω ανάγκη.

 

Με πολύ αγάπη,

π. Ιωσήφ Πρίντεζης

 

Ευχαριστούμε για τις προσφορές σας:

 

· Στη μνήμη Θηρεσίας Λ. Βαμβακάρη τα παιδιά της, €200 για την Κάριτας Αγ. Γεωργίου.

· Στην μνήμη της αδελφής τους, ο Νικόλαος και η Αννίτα Μαραγκού, €50 στην Κάριτας Αγ. Σεβαστιανού.

· Στην μνήμη Ισιδώρου Σαλάχα του Νικολάου, οι αδελφές του €100 για την επέτειο των 40 ημερών από το θάνατό του (13/12/2020) στον Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου.

 

š ›

 

  «Ευχαριστώ το Θεό μου κάθε φορά που σας θυμάμαι, προσευχόμενος πάντοτε με χαρά για όλους σας σε κάθε προσευχή μου, εξαιτίας της συμμετοχής σας στο ευαγγέλιο από την πρώτη μέρα μέχρι τώρα, πεπεισμένος για το εξής: ότι εκείνος που ξεκίνησε σε σας αυτό το καλό έργο, θα το φέρει σε πέρας μέχρι την ημέρα του Ιησού Χριστού. Είναι δίκαιο, εξάλλου, να έχω τέτοια αισθήματα για όλους σας, επειδή σας έχω στην καρδιά μου, αφού όλοι εσείς λάβατε μέρος μαζί μου σ' αυτή τη χάρη, τώρα που είμαι στα δεσμά, αλλά και τότε στην απολογία και στην επιβεβαίωση του ευαγγελίου. Πράγματι, είναι μάρτυράς μου ο Θεός, για το πόσο σας λαχταρώ με την αγάπη του Ιησού Χριστού. Για τούτο προσεύχομαι: η αγάπη σας να αφθονεί όλο και περισσότερο μέσα στη γνώση και σε όλα τα αισθήματα, για να εκτιμάτε το καλύτερο, για να είσθε ειλικρινείς και άψογοι κατά την ημέρα του Χριστού, γεμάτοι από καρπούς δικαιοσύνης που αποκτούνται μέσω του Ιησού Χριστού, προς δόξα και έπαινο του Θεού».

Φιλ. 1, 3-11