Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Ανακοινώσεις Ενοριακού Δελτίου #167


  Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι συνέβαλαν στην προετοιμασία και στην τέλεση των Ακολουθιών της Μεγάλης Εβδομάδας, όσους καθάρισαν και στόλισαν, όσους πρόσφεραν λουλούδια και βάγια, όσους έψαλλαν και όσους έκαναν τις βαριές δουλειές, τους λειτουργοϋπηρέτες, τα παιδιά και τους ενήλικες του Νιπτήρα, όλους εσάς που στολίσατε και σηκώσατε τον Επιτάφιο, τους Αναγνώστες, τους Επιτρόπους, τους μουσικούς.

<.>.<.>

     Ο Μάιος είναι ο μήνας των ρόδων και του Ροδαρίου (50 τριαντάφυλλα για την Μητέρα μας την Παναγία). Η Μαρία δεν είναι μόνο η μητέρα του Ιησού, όπως την αποκαλούν οι Ευαγγελιστές, ούτε μόνο ‘η μητέρα του Κυρίου μου’ όπως την αποκαλεί η Ελισάβετ (Θεοτόκος), αλλά είναι η μητέρα της Ζωής. Ο Ιησούς είχε πει: «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή» (Ιω 14,6) και «Εγώ είμαι η Ανάσταση και η Ζωή» (Ιω. 11,25). 
   Η ευλάβειά μας προς την Παναγία, ιδιαίτερα τους μήνες Μάιο και Οκτώβριο, μας βοηθά να ωριμάσουμε ως Χριστιανοί. Με τον ίδιο τρόπο που η Παναγία μεγάλωσε τον Υιό της, διαπαιδαγωγεί και καθοδηγεί και εμάς να είμαστε υπάκουοι στον Πατέρα, πιστοί στο θέλημά Του και γεμάτοι αγάπη για τους αδελφούς. Η σωστή ευλάβεια προς την Παναγία μας οδηγεί πάντα στον Χριστό, στον μόνο που οφείλουμε λατρεία ως Θεό.
   Η ευλάβεια της Παναγίας μας ωθεί στα χριστιανικά ιδεώδη της προσευχής, της μετάνοιας και της Μυστηριακής ζωής. Μας διαπαιδαγωγεί στην διδασκαλία της πίστης μέσω της λειτουργικής ζωής της Εκκλησίας για τη δοξολογία του Θεού και την εγγύτητα στον Ιησού Χριστό. Όλες οι εορτές και οι ευλάβειες της Παναγίας μας εμπνέουν να αγαπάμε τον Ιησού Χριστό όλο και περισσότερο.