Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Ανακοινώσεις Δελτίου 196


Ανακοινώσεις:
1. Όσοι έχουν βιόλες και κρίνους ας μας τα φέρουν στον Αγ. Σεβαστιανό ως την Μεγάλη Πέμπτη το βράδυ.
2. Όσοι ενδιαφέρονται να προσφέρουν λουλούδια ας αποταθούν στον Εφημέριο.
3. Την Μεγάλη Πέμπτη στη θεία Λειτουργία του Μυστικού Δείπνου, συγκεντρώνουμε τα σακουλάκια της Κάριτας με τον καρπό της νηστείας μας για να τον προσφέρουμε στους αναγκεμένους αδελφούς μας.
4. Όσοι πρόκειται να σηκώσουν τον Επιτάφιο στον Άγιο Γεώργιο θα πρέπει να είναι παρόν από την αρχή της Ακολουθίας ώστε να εισέρθουν στον Ναό με τον Επίσκοπο και τους άλλους λειτουργούς και να καθίσουν μπροστά.
5. Καλώ ιδιαίτερα τα παιδιά και τους νέους να βοηθήσουν στον στολισμό των επιταφίων μας.

™˜

Ο Κύριος, παρότι ήταν Θεός, έγινε άνθρωπος. Υπέφερε για χάρη όσων υποφέρουν, συνελήφθη για χάρη των φυλακισμένων, καταδικάστηκε για χάρη των ενόχων, τάφηκε για χάρη όσων κείτονται στον τάφο, αλλά αναστήθηκε από τους νεκρούς και φωνάζει: Ποιος θα ανταγωνιστεί μαζί μου; Ας με αντιμετωπίσει. Εγώ ελευθέρωσα τους καταδικασμένους, έφερα τους νεκρούς πίσω στη ζωή, ανέστησα ανθρώπους από τους τάφους των. Ποιος έχει κάτι να πει εναντίον μου; Εγώ, είπε, είμαι Ο Χριστός. Κατέστρεψα το θάνατο, θριάμβευσα πάνω στον εχθρό, ποδοπάτησα τον Άδη, έδεσα τον δυνατό και ανύψωσα τους ανθρώπους στα ύψη του ουρανού: Είμαι ο Χριστός!
Ελάτε λοιπόν έθνη των ανθρώπων, λάβετε συγχώρηση για τις αμαρτίες που σας ρυπαίνουν. Εγώ είμαι η συγχώρεσή σας. Εγώ είμαι το Πάσχα που φέρνει σωτηρία. Εγώ είμαι ο αμνός που σφαγιάστηκε για σας. Είμαι το λύτρο σας, η ζωή σας, η ανάστασή σας, το φως σας, είμαι η σωτηρία σας και ο βασιλιάς σας. Θα σας φέρω στα ύψη του ουρανού. Με το ίδιο μου το δεξί χέρι θα σας ανυψώσω και θα σας δείξω τον αιώνιο Πατέρα.
Επίσκοπος Μέλιτο των Σάδρεων